Tip Top Toys telefon contact

Termeni și condiții

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile de utilizare ale acestui website prezentate mai jos. Accesul/vizitarea acestui website de către Dumneavoastră se supune termenilor și condițiilor de utilizare, implică acceptul explicit al Dvs. cu privire la aceasta și reprezintă întreaga înțelegere (contractul) dintre părți.

Firma S.C. EZADA Trade S.R.L. cu sediul în Sântion, Șos. Borșului, Nr. 80, județul Bihor, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J05/106/18.01.2018, având cod unic de înregistrare RO38712251 din data de 15.02.2018, administrează direct magazinul online www.tiptoptoys.ro, conținutul de imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi și alte date prezente pe acest site nu pot fi reproduse, modificate, transferate, publicate, afişate, transmise sau înregistrate fără acordul prealabil, în scris al S.C. EZADA Trade S.R.L.. Acesta este proprietatea S.C. EZADA Trade S.R.L. și este apărată de legea drepturilor de autor. Informația prezentată poate include inacurateți de ordin tehnic sau erori de tastat.

Firma S.C. EZADA Trade S.R.L. beneficiar al siteului www.tiptoptoys.ro funcționeaza doar ca magazin online. Toate prețurile afișate pe site includ TVA.

S.C. EZADA Trade S.R.L. își rezervă dreptul de a face modificări acestor termeni și condiții, precum și în structura site-ului, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor.

Produsele de pe acest site sunt oferite în limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despăgubiri în cazul în care comanda nu poate fi onorată din motive întemeiate (lipsa produsului din stoc sau stocul furnizorului, eventuale greșeli de tipărire, etc.). În aceste cazuri www.tiptoptoys.ro va anunța clientul despre problemele apărute și va anula comanda.Despre calitatea produselor, despre autenticitatea mărcii și despre orice alte nelămuriri cu privire la o marcă sau un produs anume, clientul se poate adresa importatorului sau către magazinul www.TipTopTOYS.ro.

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot să difere de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul, etc., însă în astfel de situații clientul va fi înștiințat înainte de a i se trimite comanda și nu se va trimite decât cu acceptul acestuia. Caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, TipTopTOYS.ro își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.Încheierea contractului de vânzare-cumpărare are loc în momentul emiterii facturii fiscale (acest document ține loc de contract conform legislației românești) și nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmării automate de primire a comenzii.


LIVRAREA PRODUSELOR

        Expedierea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost procesată și pregătită pentru ambalare de către echipa TipTopTOYS.ro. Din momentul confirmării comezii veți fi contactat pe email sau telefonic și astfel veți intra în posesia numărului de AWB, având posibilitatea de a urmări unde se află coletul dumneavoastră direct pe site-ul firmei de curierat.
        Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. În mod normal în 1 - 3 zile lucrătoare de la confirmarea în scris a comenzi, dacă produsul respectiv se află în stoc. Dacă din anumite cazuri produsul nu se află pe stoc, un operator vă va comunica telefonic sau pe e-mail durata de expediere a produselor comandate.
        Plata se poate efectua online cu card bancar sau ramburs la livrarea, în acest caz încasarea banilor se va face de agentul care vă livrează produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării procesări prin e-mail.
        Comenzile plasate online Vineri după ora 16.00 până Duminică vor fi procesate în ziua de Luni a săptămânii următoare.
        Livrarea produselor se face prin FAN Courier, Poșta Română sau predare personală în localitatea Oradea și periferia acesteia.

Livrare GRATUITĂ

        Toate comenzile ce depășesc suma de 500 RON beneficiază de LIVRARE GRATUITĂ!
        Dacă comanda dumneavoastră este în valoarea de 500 RON sau mai mare, transportul este suportat de societatea noastră (prin FAN Courier, CARGUS, Poșta Română sau predarea personală în localitatea Oradea și periferia acesteia).

Costul transportului

1. FAN Courier (fără KM exterior) - plată card online:
        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și efectuați plata online cu cardul bancar, taxa de transport este de 17,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului. Dacă în localitatea de livrare nu există sediu FAN Courier se va percepe o taxă suplimentară în valoare de 1,00 RON cu TVA /KM exterior sau se va modifica trimiterea coletului prin Poșta Română cu beneficii similare din comandă.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.fancourier.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).

        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale). Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


2. FAN Courier (fără KM exterior) - plată ramburs:
        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și efectuați plata ramburs la agentul curier, taxa de transport este de 21,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului. Dacă în localitatea de livrare nu există sediu FAN Courier se va percepe o taxă suplimentară în valoare de 1,00 RON cu TVA /KM exterior sau se va modifica trimiterea coletului prin Poșta Română cu beneficii similare din comandă.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.fancourier.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale). Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


3. FAN Courier cu deschidere la livrare (fără KM exterior) - plată card online:
        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și optați pentru serviciul CHECK ON DELIVERY (deschidere la livrare) și efectuați plata online cu cardul bancar, taxa de transport este de 21,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului. Dacă în localitatea de livrare nu există sediu FAN Courier se va percepe o taxă suplimentară în valoare de 1,00 RON cu TVA /KM exterior sau se va modifica trimiterea sa prin Poșta Română cu beneficii similare din comandă.
        Caracteristici CHECK ON DELIVERII (dechiderii la livrare):
            - Oferă posibilitatea de a deschide comanda la livrare și de a verifica vizual, în maxim 1 minut, dacă produsele comandate sunt corespunzătoare.
            - NU este permisă verificarea / proba tehnică la destinație!
            - Disponibil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.fancourier.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale).
        Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


4. FAN Courier cu deschidere la livrare (fără KM exterior) - plată ramburs:
        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și optați pentru serviciul CHECK ON DELIVERY (deschidere la livrare) și efectuați plata online cu cardul bancar, taxa de transport este de 24,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului. Dacă în localitatea de livrare nu există sediu FAN Courier se va percepe o taxă suplimentară în valoare de 1,00 RON cu TVA /KM exterior sau se va modifica trimiterea sa prin Poșta Română cu beneficii similare din comandă.
        Caracteristici CHECK ON DELIVERII (dechiderii la livrare):
            - Oferă posibilitatea de a deschide comanda la livrare și de a verifica vizual, în maxim 1 minut, dacă produsele comandate sunt corespunzătoare.
            - NU este permisă verificarea / proba tehnică la destinație!
            - Disponibil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.fancourier.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale).
        Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


5. CARGUS - plată card online:

        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și efectuați plata online cu cardul bancar, taxa de transport este de 17,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.cargus.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale). Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


6. CARGUS - plată ramburs:
        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și efectuați plata ramburs la agentul curier, taxa de transport este de 21,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.cargus.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale). Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


7. CARGUS cu deschidere la livrare - plată card online:
        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și optați pentru serviciul CHECK ON DELIVERY (deschidere la livrare) și efectuați plata online cu cardul bancar, taxa de transport este de 21,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului.
        Caracteristici CHECK ON DELIVERII (dechiderii la livrare):
            - Oferă posibilitatea de a deschide comanda la livrare și de a verifica vizual, în maxim 1 minut, dacă produsele comandate sunt corespunzătoare.
            - NU este permisă verificarea / proba tehnică la destinație!
            - Disponibil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.cargus.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale).
        Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


8. CARGUS cu deschidere la livrare - plată ramburs:
        În cazul în care comanda Dvs. are o valoare mai mică de 500 RON și optați pentru serviciul CHECK ON DELIVERY (deschidere la livrare) și efectuați plata online cu cardul bancar, taxa de transport este de 24,90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului.
        Caracteristici CHECK ON DELIVERII (dechiderii la livrare):
            - Oferă posibilitatea de a deschide comanda la livrare și de a verifica vizual, în maxim 1 minut, dacă produsele comandate sunt corespunzătoare.
            - NU este permisă verificarea / proba tehnică la destinație!
            - Disponibil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice.
        Pentru a urmări statusul expediției accesează site-ul curierului (www.cargus.ro) și utilizează numărul de AWB din e-mailul sau SMS-ul de confirmare (ex.: AWB xxxxxxxxx01).
        Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua în decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia (exceptând zilele de Duminică și sărbătorile legale).
        Livrarea se face de Luni până Vineri între orele 9:00 – 17:00, iar Sâmbătă între orele 9:00-14:00 (dacă firma de curierat efectuează livrări în locatitatea dvs. și Sâmbătă). În cazul în care în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă) pentru a evita întârzieri în ceea ce privește livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.


9. Poșta Română (coletărie cu ridicare de la oficiul poștal) - plată card online:
        Livrarea prin Poșta Română (coletărie cu ridicare de la oficiul poștal) se face în orice localitate din România.
        Coletul comenzi dvs. se va ridica de la oficiul poștal de care aparțineți.
        Costul livrării este de 17.90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului dacă efectuați plata online cu cardul bancar.
        Din momentul confirmării expedieției, termenul de livrare a coletului/comenzi este de 1-4 zile lucrătoare.
        Pentru a elimina suprataxele KM-lor exteriori aplicate de firmele de curierat rapid, Poșta Română este alternativa cea mai potrivită pentru livrarea comenzi în zonele rurale.


10. Poșta Română (coletărie cu ridicare de la oficiul poștal) - plată ramburs:
        Livrarea prin Poșta Română (coletărie cu ridicare de la oficiul poștal) se face în orice localitate din România.
        Coletul comenzi dvs. se va ridica de la oficiul poștal de care aparțineți.
        Costul livrării este de 21.90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului dacă efectuați plata ramburs la ghișeul Poștei Române.
        Din momentul confirmării expedieției, termenul de livrare a coletului/comenzi este de 1-4 zile lucrătoare.
        Pentru a elimina suprataxele KM-lor exteriori aplicate de firmele de curierat rapid, Poșta Română este alternativa cea mai potrivită pentru livrarea comenzi în zonele rurale.


11. Predare personală în localitatea Oradea și periferia acesteia (plata cu card bancar prin terminal POS):
        Această opțiune de livrare este oferită exclusiv clienților din localitatea Oradea și periferia acesteia, taxa de transport este de 10.90 RON cu TVA indiferent de greutatea coletului.
        Având sediul social în vecinătatea municipiului Oradea dorim ca toți clienți din zonă să beneficieze de o livrare rapidă și corectă ce este oferită de echipa TipTopTOYS.ro cu singura opțiune de plată: plată cu cardul bancar la livrare prin terminal POS.
        Aceast tip de livrare oferă posibilitatea verificării comenzi la livrare și de a verifica produsul / produsele că sunt corespunzătoare celor prezentate în magazinul nostru online.
        Un operator vă va contacta telefonic pentru a stabili un interval orar pentru livrarea comenzi la adresa menționată de dvs.


RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legislației din România (OUG numărul 34/2014) puteți să returnați produsele cumpărate de pe TipTopTOYS.ro în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărarea lor.
Produsul poate fi returnat în următoarele condiții:
- să nu prezinte urme de asamblare
- ambalajul, etichetele și acesoriile să fie intacte
- să nu prezinte semne de utilizare
Produsul nu trebuie folosit în exterior și să nu prezinte urme de utilizare sau montaj!
Dacă produsul nu corespunde cerințelor clientului se recomandă evitarea utilizării și montării lui. În cazul refuzării produsului vă rugăm să ne contactați în termen de 48 de ore de la primirea lui prin telefon sau email pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Legislația în vigoare se aplică persoanelor fizice. Așadar, Dvs., consumatorul, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina Dvs.,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor și a costurilor de expediere inițiale în cazul în care comanda Dvs. a beneficiat de livrare gratuită. Cu alte cuvinte, dacă doriți să renunțați la un produs trebuie să ne trimiteți o înștiințare prin email sau fax prin care renunțați la produs sau să completați formularul de retur.
În cazul în care doriți returnarea produsului cumpărat din magazinul online unde ați beneficiat de transport gratuit va trebui să platiți și taxa de livrare inițială, care a fost suportată de societatea noastră, fiindcă returnarea nu se face din vina noastră, taxele de retur pot să difere în funcție de alegerea Dvs. a firmei de curierat.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiție perfectă (inclusiv ambalajul) și nu prezintă semne de uzură. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termenul legal de 14 zile. Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Link-uri utile :
www.anpc.gov.ro

REGULAMENTUL (UE) NR. 524/2013 AL PARLAMENTULUI ȘI CONSILULUI EUROPEAN :
https://ec.europa.eu/consumers

Produsele primite defecte
În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, încă din momentul primirii, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris și telefonic a S.C. EZADA Trade S.R.L.. Dacă S.C. EZADA Trade S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Condiții generale de returnare
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă S.C. EZADA Trade S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Notă:
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, cumpărătorul este rugat să refuze recepția lor.
Dacă produsul recepționat prezintă un defect estetic, este necesar ca acesta să fie semnalat în scris către firma de curierat (întocmirea Procesului Verbal este obligatorie) și în max. 24 de ore de la livrarea produsului, la adresa electronica contact@tiptoptoys.ro, împreuna cu 2-3 poze reprezentative care să ilustreze defectul.


GARANȚII

Toate produsele ce se comercializează pe site-ul www.tiptoptoys.ro au garanția oferită de producătorul respectivului produs. Garanția se soluționează la sediul S.C. EZADA Trade S.R.L. prezentat în pagina de contact de către S.C. EZADA Trade S.R.L., prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea S.C. EZADA Trade S.R.L., iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier. Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente, piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.
Echipa TipTopTOYS.ro vă asigură în implicarea totală pentru a rezolva eventualele probleme apărute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.
S.C. EZADA Trade S.R.L. realizează campanii de reduceri și promoții pentru produsele importate sau distribuite. Comerciantul nu are obligația de a anunța în prealabil organizarea acestor campanii. Comerciantul oferă posibilitatea clienților săi de abonare gratuită la serviciul de newsletter unde pot fi anunțați în prealabil de existența unor campanii de reduceri.


PROMOȚII ÎN DERULARE

Perioada în care se desfășoară aceste promoții sau reduceri poate fi modificată fără înștiințare prealabilă în funcție de stocul disponibil.
Campaniile promoționale efectuate pe TipTopTOYS.ro privind reducerile de preț ale produselor au valabilitate limitată și se livrează în limita stocului disponibil.
Reducerile se realizează în colaborare cu furnizorii sau importatorii produselor, au durată de timp limitată și procent diferit de reducere în funcție de producător, în limita stocului disponibil. Reducerea va fi semnalizată corespunzător prin afișarea prețului întreg cât și a prețului redus. Livrarea se va realiza prin curierat rapid în intervalul de 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, exceptând zilele de Duminică, precum și sărbătorile legale. Pot exista situații excepționale, când produsul comandat nu se mai află pe stocul furnizorului sau a importatorului în momentul comenzii. Dacă un produs comandat aflat la reducere nu se mai află pe stoc în momentul comenzii, poate fi adus pe comandă în termen maxim de 30 de zile în limita stocului disponibil de la producător. Prețul produselor aduse pe comandă se pot modifica față de prețul afișat în momentul efectuării comenzii, situație ce vi se va aduce la cunoștință de operatorii nostri, privind modificarea termenului de livrare și/sau modificarea de preț.
Factura fiscală va fi trimisă în format tipărit împreună cu produsul / produsele comandate dar și în format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizată, nefiind necesară ștampilarea și semnarea acesteia. În cazul în care clientul nu a primit factura fiscală în format tipărit o poate solicita oricând la un moment ulterior, semnată și ștampilată, dacă activitatea prestată impune acest lucru (persoană juridică) sau pur și simplu se dorește păstrarea facturii în format tipărit.


Produse ce necesită comandă prealabilă

Pentru produsele care nu se află pe stoc și necesită o comandă prealabilă, este necesară achitarea unui avans de 30% din valoarea totală a comenzii în contul afișat al S.C. EZADA Trade SRL, urmând ca mai apoi, înainte de expedierea coletului, să se achite diferența până la suma integrală. Livrarea produselor care necesită o comandă prealabilă, poate dura de la 7-21 zile lucrătoare. Plata se va face pe baza facturii de avans respectiv a facturii finale, emise către Dvs. de către S.C. EZADA Trade SRL.